KFC reklamuje się w "Ciachu"
Marka KFC jest reklamowana na zasadzie product placementu we wchodzącej właśnie do kin komedii "Ciacho". Towarzyszy temu filmowa promocja w samych restauracjach tej sieci.
Reklama product placementowa KFC w komedii "Ciacho" to jeden z elementów szerszej kampanii wspierającej nową ofertę "Coffee & Sweets" w tej sieci. W filmie, wyreżyserowanym przez Patryka Vegę, występują m.in. Tomasz Karolak, Paweł Małuszyński i Marta Żmuda-Trzebiatowska.
Zespół marketingowy KFC podkreśla, że ich marka dzięki obecności w filmie może skuteczniej dotrzeć do najatrakcyjniejszych grup konsumentów. W związku z premierą kinową "Ciacha" w weekend od 8 do 10 stycznia we wszystkich restauracjach tej sieci w Polsce każdy, kto kupi kawę i ciastka z nowej oferty, otrzyma specjalny filmowy gadżet.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje się w "Ciachu"