Kerris wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego
Agencja Kerris zajmie się kompleksową obsługą profilu na Facebooku oraz Instagramie marki Jan Niezbędny (Sarantis Group),

Właściciel marki Jan Niezbędny powierzył Kerris obsługę jej social mediów w zakresie planowania, tworzenia i publikacji contentu w kanałach Facebook oraz Instagram, a także działań reklamowych.
Agencja odpowiada również za strategię, koncept kreatywny i aktywację w obu profilach.
Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.
Wcześniej Sarantis powierzył agencji stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny.
W portfolio firmy Sarantis, oprócz Jana Niezbędnego, znajdują się także marki takie jak Luksja, Kolastyna, STR8 i C-THRU
Dołącz do dyskusji: Kerris wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego