SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kaufland wprowadza usługę K-Scan

Sieć sklepów Kaufland wprowadza usługę samodzielnego skanowania produktów K-Scan za pomocą mobilnego skanera.

fot. mat.pras. fot. mat.pras.

Celem projektu jest skrócenie czasu, w którym dokonywane są zakupy do niezbędnego minimum.

Dzięki wprowadzonej technologii konsument może skanować wybrane produkty już w trakcie zakupów, a na końcu dokonać płatności w kasie samoobsługowej.

Jak skorzystać z usługi K-Scan

Aby skorzystać z usługi K-Scan, należy przy wejściu na halę sprzedaży sięgnąć po skaner, a następnie tak jak zawsze – robić zakupy, skanując na bieżąco za pomocą czytnika kody kreskowe wybranych produktów. Po zakończonych zakupach klient korzystający z usługi K-Scan powinien udać się do kasy samoobsługowej, aby sfinalizować transakcję.

Żeby zasygnalizować chęć zapłaty, należy zeskanować kod QR naklejony na każdej z kas, a następnie kod, który wyświetlony zostanie na skanerze. Ostatni krok w tym samoobsługowym procesie to płatność.

Polska jest trzecim krajem po Czechach i Rumunii, gdzie klienci mogą korzystać z usługi K-Scan. Z samodzielnej obsługi oraz skanowania artykułów można korzystać już w sześciu sklepach Kaufland na Śląsku – w Tarnowskich Górach, Chorzowie (w dwóch sklepach), Katowicach (w dwóch sklepach) i Siemianowicach Śląskich. Do końca 2022 roku usługa zostanie wprowadzona w kilkudziesięciu sklepach  w całym kraju. Dla pierwszych 100 osób, które w danym sklepie skorzystają z usługi K-Scan, Kaufland przewidział ekologiczną niespodziankę – bawełnianą torbę zakupową.

- W obecnych czasach nowoczesne technologie są oczywistą częścią naszego życia. Korzystamy z nich w pracy i prywatnie, w każdej dziedzinie, również przy tak codziennej czynności jak zakupy. Sieć Kaufland stale analizuje potrzeby konsumentów i wprowadza nowoczesne rozwiązania, które przyspieszają zakupy i zwiększają ich komfort – mówi Maja Szewczyk, dyrektorka działu komunikacji korporacyjnej w Kaufland Polska. – Usługa K-Scan to kolejne ułatwienie, z którego mogą korzystać nasi klienci. Inne rozwiązania, które z sukcesem funkcjonują w naszej sieci, to kasy samoobsługowe, cyfrowe panele, przy pomocy których kupujący mogą sprawdzić cenę artykułu czy też zapoznać się z aktualnymi promocjami, cyfrowe ekrany reklamowe digital signage, aplikacja mobilna dla klientów czy inteligentny chatbot Kala, stworzony z myślą o osobach zainteresowanych pracą w Kauflandzie.

Dołącz do dyskusji: Kaufland wprowadza usługę K-Scan

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jola
celem projektu jest budowanie bazy konsumentow
0 0
odpowiedź
User
mike
Co ja niby w ten sposób mam zyskać jako klient? Muszę tylko dodatkowe urządzenie nosić. To samo hurtem mogę przy kasie załatwić. Już kiedyś jakiś sklep promował uparcie skanowanie zakupów telefonem aby potem sumę opłacić przy kasie co było tylko stratą czasu bo kasjerka w skanowaniu szybsza jest przynajmniej pięciokrotnie.
0 0
odpowiedź
User
jak
Nie po to są w sklepie kasjerzy żebym ja ich pracę wykonywał.
0 0
odpowiedź