Katarzyna Mauer client partnerem w FormUp
Katarzyna Mauer objęła stanowisko client partner w agencji marketingowej digital FormUp.
Mauer w dziale performance koordynuje pracę 11-osobowego zespołu i odpowiada za relacje z kluczowymi klientami firmy m.in. Premium Mobile, a2mobile, Nationale-Nederlanden i STS.
Związana jest z branżą mediów cyfrowych od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych i domach mediowych, takich jak Hypermedia, Carat Poland, Starcom, czy Mastermind Media. Pracowała również w dziale strategii Biura Reklamy TVN Media.
W portfolio najważniejszych klientów posiada: Super-Pharm, Marki Grupy Żywiec (Żywiec, Heineken, Warka, Desperados, EB, Królewskie, Leżajsk, Tatra, Specjal, Strongbow), Marki Mondelez International (Milka, Prince Polo, Belvita, Lubisie, Jacobs, Tassimo), Marki General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), H&M, Reebok, Adidas oraz Cyfrowy Polsat.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Mauer client partnerem w FormUp