Agencja FormUp wygrała przetarg STS
Agencja FormUp wygrała przetarg na wprowadzenie i wdrożenie systemu monitorowania ROI dla firmy bukmacherskiej STS.

W ramach wygranego przetargu (jego szczegółów nie ujawniono) agencja FormUp jest odpowiedzialna za wdrożenie, implementację i rozwój dedykowanego systemu analitycznego dla firmy STS. System został skonfigurowany pod indywidualne potrzeby i specyfikę branży bukmacherskiej w taki sposób, by móc weryfikować rentowność prowadzonych działań z uwzględnieniem celów biznesowych organizacji i KPI.
- Takie rozwiązanie pozwala na trafniejszą ocenę efektywności wydatków reklamowych oraz analizę rentowności kampanii digital z podziałem na kanał dotarcia, grupę docelową, kreację i rodzaj komunikacji. Im większa granularność, tym wyższa szczegółowość danych, a więc bardziej precyzyjna analiza i trafniejsze decyzje optymalizacyjne – mówi Jakub Bąkała, performance & technology director w agencji FormUp.
Firmy nie podają, jak długo będą współpracować.
Dołącz do dyskusji: Agencja FormUp wygrała przetarg STS