Katarzyna Bargielska: z IVONA Software do ClickMeeting
Katarzyna Bargielska objęła nowo utworzoną funkcję dyrektor marketingu platformy ClickMeeting do internetowych konferencji (należącej do GetResponse). Wcześniej pracowała m.in. w IVONA Software, Polskapresse i Wirtualnej Polsce.

- Kasia będzie odgrywała kluczową rolę we wprowadzaniu innowacji mających na celu wzmacnianie naszej pozycji lidera branży wideokonferencji - opisuje Szymon Grabowski, twórca i szef ClickMeeting. - Ostatnio podjęliśmy szereg decyzji dotyczących sposobu prezentacji naszych brandów. ClickMeeting zawsze się wyróżniał i dostrzegamy w nim potencjał, który dopiero co zaczęliśmy wykorzystywać - dodaje.
Poprzednio Katarzyna Bargielska przez ponad 5,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w firmie IVONA Software.
Wcześniej była m.in. dyrektor marketingu serwisu Gratka.pl (należącego do Polskapresse), marketing managerem w DSV Trading oraz zastępcą dyrektora pionu marketingu i sprzedaży w Wirtualnej Polsce. Ogółem z branżą internetową jest związana od 19 lat.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Bargielska: z IVONA Software do ClickMeeting