Karol Paciorek i Lisie Piekło w kampanii Żołądkowej Gorzkiej
Ruszyła kampania #GrzańcaGrzejemy marki Żołądkowa Gorzka (Stock Polska). Biorą w niej udział influencerzy - Karol Paciorek i Paulina Lis (Lisie Piekło).
Jedną z aktywacji w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy jest konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie. Marka zaprasza w nim do podzielenia się swoimi pomysłami na skuteczne rozgrzewanie się tej zimy. Aby wziąć udział w zabawie, należy wstawić zdjęcie w zimowej stylizacji lub pokazać swój sposób na ogrzewanie się zimą na profilu na Instagramie, umieścić na nim literkę G w dowolnej formie i otagować: #grzancagrzejemy, #modanagrzanie, #G, #konkurs.
Do wygrania 3 wycieczki dla 2 osób do hotelu NoName oraz zestawy Żołądkowej Gorzkiej do samodzielnego przyrządzenia grzańca.
Do kampanii został zaangażowany znany duet youtuberów Nienasyceni, czyli Karol Paciorek i Paulina Lis (Lisie Piekło). Na potrzeby aktywacji przygotowali film z wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą.
Za komunikację akcji odpowiada agencja Publicis Consultants.
Dołącz do dyskusji: Karol Paciorek i Lisie Piekło w kampanii Żołądkowej Gorzkiej