Karol Paciorek w nowym projekcie promującym Przysnacki
Wystartował nowy projekt Przysnacki Chipsy W Kotle Prażone (Intersnack Poland), w którym marka zaprasza na spotkania z polskimi rzemieślnikami. Wywiady prowadzi twórca internetowy Karol Paciorek. Za pomysł i realizację cyklu Kraftowa Paczka odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Chipsy W Kotle Prażone powstają w efekcie specjalnego procesu produkcji, który z rzemieślniczą precyzją przestrzegany jest przez markę Przysnacki.
- I właśnie to unikalne, rzemieślnicze podejście do pracy zainspirowało nas do przedstawienia prawdziwego oblicza nowoczesnego, polskiego kraftu. Po wejściu do Kraftowej Paczki, dołączamy do współczesnych mistrzów w swoim fachu, którzy opowiadają nam o swoim życiu, w którym praca napędzana jest przez pasję - opowiada junior brand manager Iga Nosalska z zespołu marki Przysnacki.
Kraftowa Paczka to cykl videocastów, w których rozmawia się otwarcie o rzemiośle. Bohaterami filmów są winiarz Marceli Małkiewicz, właściciel Winnicy Sandomierskiej, browarnik Arkadiusz Wenta, szef lęborskiego AleBrowaru oraz projektant Radosław Grabski ze stolarskiej pracowni Po.Kroje.
Wywiady z nimi prowadzi Karol Paciorek, znany dziennikarz i twórca internetowy, współprowadzący popularny kanał rozrywkowy na YouTubie „Lekko stronniczy” oraz swój autorski projekt „Imponderabilia”, w którym to przeprowadza długie wywiady z artystami, naukowcami i specjalistami w swoich dziedzinach.
W trzech, ponad 30 minutowych filmach, pokazano historie życia bohaterów, poznając początki i wyzwania związane z ich profesjami a zarazem odkrywając zasady, którymi kieruje się każdy kraftowy twórca. - A te, niezależnie od tego, czy robimy wino, piwo, deski do serwowania potraw czy wreszcie chrupiące chipsy, są przecież uniwersalne - podkreśla Iga Nosalska.
Kraftowa Paczka to projekt storytellingowy przeprowadzony przez agencję GoldenSubmarine. W jego ramach zrealizowano trzy filmy, które w całości dostępne są na platformie YouTube, jak również na dedykowanym akcji landing page kraftowapaczka.pl.
Akcję promują liczne reklamy off- i online, m.in. sponsorowane artykuły prasowe, uliczne billboardy, citylighty i inne nośniki OOH, banery internetowe, bumpery wideo czy formaty socialmediowe na TikToku.
Dołącz do dyskusji: Karol Paciorek w nowym projekcie promującym Przysnacki