Karol Okrasa dziennikarzem w nowych reklamach Lidla (wideo)
Pojawiły się reklamy zapowiadające udział kucharza Karola Okrasy, u boku prezenterki Doroty Wellman, w kampanii dyskontów Lidl, która ruszy na początku września. Okrasa promował je przez ostatnie trzy lata wspólnie z Pascalem Brodnickim.
Z początkiem nowego tygodnia w wybranych tytułach prasowych i na nośnikach outdoorowych pojawiła się reklama z Karolem Okrasą w garniturze i z mikrofonem w ręku oraz hasłem: „Czy Karol zostanie dziennikarzem?” i informacją, że odpowiedź poznamy 3 września. Ponadto na YouTubie ruszył kanał Okrasa TV, a w telewizji i internecie zaczęto emitować spot pokazujący mało udane próby dziennikarskie kucharza.
Reklama graficzna wygląda analogicznie ja ta emitowana od tygodnia z Dorotą Wellman, która próbuje swoich sił jako kucharz, a na plakatach znajduje się, zapisane taką samą czcionką jak slogan przy Okrasie-dziennikarzu, hasło: „Czy Dorota będzie szefem kuchni” i identyczny dopisek „Dowiesz się 3 września”. Podobny przebieg mają też spoty z udziałem obojga celebrytów.
Tym samym potwierdza się informacja podana przez Wirtualnemedia.pl w zeszły wtorek, że Karol Okrasa pozostanie w kampanii reklamowej Lidla. W drugiej połowie ubiegłego tygodnia agencja 24/7 Communication, pracująca dla Lidl Polska od maja br., wysłała dziennikarzom zaproszenie na konferencję prasową dotyczącą udziału Doroty Wellman w tej kampanii.
Lidl oficjalnie nie potwierdza swoich najbliższych planów marketingowych. Można się tylko domyślać, że nowe reklamy pokażą, że Karolowi Okrasie jako dziennikarzowi idzie równie ciężko jak Dorocie Wellman w kuchni, więc oboje będą się nawzajem uczyć swoich zawodów.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Karol Okrasa przez ostatnie trzy lata reklamował Lidl, tocząc pojedynek kulinarny z Pascalem Brodnickim. W sumie wystąpili w ponad 100 spotach (obejrzyj najciekawsze z nich), a kampania zakończyła się pożegnalnymi reklamami dwa tygodnie temu. Przez strategów i kreatywnych z branży jest oceniana zdecydowanie pozytywnie, przede wszystkim jako przełom jakościowy w komunikacji marketingowej dyskontów.
W pierwszej połowie br. Lidl był czwartym największym reklamodawcą na polskim rynku w mediach pozainternetowych - wydał w nich cennikowo 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa dziennikarzem w nowych reklamach Lidla (wideo)