Kanały lifestylowe: TVN Style nowym liderem kosztem TLC
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w sierpniu br. było TVN Style. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo, a najwięcej stracił Fashion.
Udział TVN Style w sierpniu br. wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem sierpnia ub.r. o 36,2 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera.
Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TLC, natomiast jego udział zmalał o 3,3 proc. i wyniósł 0,58 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo, a jego udział wyniósł 0,48 proc., po wzroście o 20 proc.
Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo, którego udział powiększył się o 50 proc. i wyniósł 0,15 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji ósmej na siódmą.
Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.
wszyscy 4+ | ||||
sierpień | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 23 386 | 0,47 | 33 597 | 0,64 |
TLC | 29 686 | 0,60 | 30 505 | 0,58 |
TVN Turbo | 19 925 | 0,40 | 24 933 | 0,48 |
Polsat Play | 16 430 | 0,33 | 18 489 | 0,35 |
Polsat Cafe | 17 743 | 0,36 | 17 675 | 0,34 |
Domo | 5 108 | 0,10 | 7 882 | 0,15 |
kuchnia.tv | 5 275 | 0,11 | 7 460 | 0,14 |
Club TV | 6 582 | 0,13 | 4 365 | 0,08 |
ITV | 4 849 | 0,10 | 4 141 | 0,08 |
BBC Lifestyle | 4 342 | 0,09 | 2 238 | 0,04 |
Viacom Blink | - | - | 1 725 | 0,03 |
Wedding TV | 1 297 | 0,03 | 1 449 | 0,03 |
Fashion | 460 | 0,01 | 135 | 0,00 |
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w sierpniu br. także był kanał TVN Style, który jednocześnie zanotował tutaj największy wzrost udziału o 36,4 proc. do 0,90 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał TLC (0,82 proc. udziału, spadek o 3,5 proc.), a trzecie było TVN Turbo (0,81 proc., + 20,9 proc.).
Także w tej grupie największy spadek zanotował kanał Fashion, którego udział nie przekroczył już granicy 0,01 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
sierpień | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 13 450 | 0,66 | 19 974 | 0,90 |
TLC | 17 340 | 0,85 | 18 239 | 0,82 |
TVN Turbo | 13 576 | 0,67 | 17 870 | 0,81 |
Polsat Play | 7 887 | 0,39 | 10 013 | 0,45 |
Polsat Cafe | 10 599 | 0,52 | 9 274 | 0,42 |
kuchnia.tv | 3 019 | 0,15 | 3 983 | 0,18 |
Domo | 2 785 | 0,14 | 3 939 | 0,18 |
ITV | 2 993 | 0,15 | 2 857 | 0,13 |
Club TV | 3 357 | 0,16 | 2 597 | 0,12 |
BBC Lifestyle | 2 713 | 0,13 | 1 425 | 0,06 |
Viacom Blink | - | - | 1 121 | 0,05 |
Wedding TV | 676 | 0,03 | 770 | 0,03 |
Fashion | 282 | 0,01 | 100 | 0,00 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style nowym liderem kosztem TLC
W końcu.