SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa lustrzanek Pentax dla kobiet

Ruszyła przedświąteczna wizerunkowa kampania lustrzanek cyfrowychmarki Pentax. Akcja została przygotowania na zlecenie firmy Apollo,jedynego dystrybutora tych aparatów w Polsce.

Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie najnowszejlustrzanki cyfrowej K-m zaprojektowanej z myślą o kobietach (maniewielkie rozmiary i limitową edycję wysadzoną kryształamiSwarovskiego) oraz przypomnienie całej rodziny lustrzanek tejmarki.

W związku z charakterem produktu, kampania obejmie grudniowenumery pism kobiecych takich jak "Avanti", "Claudia","Cosmopolitan", "Glamour", "Twój Styl" oraz tytuły typu people jak"Gala" i "Viva!". Layouty reklamowe znajdą się także w tygodnikachopinii ("Newsweek", "Polityka", "Wprost"), TV guide'ach ("GazetaTelewizyjna", "Tele Tydzień", "To&Owo") i specjalistycznychpisma fotograficznych ("Digital Foto Video" i "Foto Kurier").

Działania reklamowe wsparte będą działaniami public relationsoraz materiałami POS. Zakupem mediów zajął się dom mediowyEasymedia, a layouty reklamowe przygotował dział graficzny firmyApollo Electronics.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa lustrzanek Pentax dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl