SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Plus dla Firm na nośnikach Jet Line

Od początku października w całej Polsce - na tablicach Motorway 12x 4 m oraz na reklamowych autach MobiJetach - trwa kampania Plusdla Firm "Uczciwa oferta".

Na części nośników zostały zamontowane dodatkowo przestrzenneelementy, tzw. cut out'y, z motywem wykrywacza kłamstw.

Wykrywacz kłamstw, znany także z telewizyjnej wersji reklamy, nadwudziestu wybranych tablicach Jet Line ma zamontowane specjalnezielone światełka. Ich błysk imituje pracę wariografu.

Po raz pierwszy cut out'y zastosowano również na MobiJetach,które także zostały wyposażone w specjalnie przygotowane aparaty zeświatłami.

Za produkcję cut out'ów odpowiedzialna jest spółka Makom Polska,firma ambientowa należąca do Jet Line.

Dołącz do dyskusji: Kampania Plus dla Firm na nośnikach Jet Line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl