K2 uruchamia dział user experience
Agencja interaktywna K2 Internet otworzyła dział zajmujący sięprojektowaniem funkcjonalności i architektury informacji dlaserwisów internetowych. Pięcioosobowym zespołem kieruje MaciejLipiec.
Dotychczas działania z zakresu user experience realizowała dlaK2 Internet zlikwidowana spółka zależnaKomitywa.com, dlatego agencja zdecydowała sięuruchomić we własnej strukturze dział zajmujący się tworzeniemfunkcjonalności i architektury informacji dla serwisówinternetowych. W skład 5-osobowego zespołu wchodzą z architekciinformacji, specjaliści usability i architekt systemów. Teamem,który jest wyposażony we własny eye-tracker, kieruje MaciejLipiec.
Dzięki stworzeniu tego działu agencja K2 wprowadza do swojejoferty badania eye-trackingowe serwisów internetowych oraz reklam -nie tylko w sieci, lecz również w prasie i telewizji.
- Przeprowadzanie takich badań jak testy użyteczności (usability),indywidualne wywiady pogłębione (IDI) i śledzenie ruchów gałekocznych odbiorców (eye-tracking) przy testowaniu serwisów orazkreacji reklamowych przyda się też przy realizacji własnychprojektów agencji - dodaje Tomasz Tomczyk, prezes zarząduK2 Internet.
Dołącz do dyskusji: K2 uruchamia dział user experience