Jolanta Stryjczak: z SAR do Xiaomi Technology
Jolanta Stryjczak objęła stanowisko PR managera w polskim oddziale chińskiego koncernu technologicznego Xiaomi. Ostatnio była odpowiedzialna za komunikację i relacje z mediami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Stryjczak na nowo utworzonym stanowisku będzie zajmowała się planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych dla polskiego oddziału Xiaomi. Firma współpracuje w tym zakresie także z agencją First PR.
Od października 2016 roku Jolanta Stryjczak byłą PR managerem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Odpowiadała tam za działania komunikacyjne wokół takich projektów, jak: Effie, Imagination Day, Cannes Lions (Young Creatives, Young Creatives Best Europe), KTR, Innowation Day, czy Festiwal See&Say. Projektowo wspierała też Audiotekę, wprowadzając audiobooki na rynek chiński.
Wcześniej kilka lat była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i public relations w Huawei. Doświadczenie zawodowe gromadziła też w Nokii i Kodaku.
Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Jolanta Stryjczak: z SAR do Xiaomi Technology