Joanna Sroka i Sławomir Bełch creative group head w VMLY&R Poland
Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli stanowisko creative group head w agencji VMLY&R Poland.
Sroka i Bełch jako creative group head odpowiadają za nadzór oraz merytoryczne i menadżerskie wsparcie części zespołów kreatywnych oraz klientów agencji VMLY&R.
Sroka w VMLY&R od 2018 roku
Joanna Sroka z branżą reklamową związana jest od 9 lat. W VMLY&R pracuje od 2018 roku, dotychczas na stanowisku senior copywriter. Doświadczenie zdobywała w agencjach JWT, Publicis DWL, GPD Agency oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak Mazda, Renault, Ford, Michelin, Carlo Rossi, Soplica, Stumbras, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay’s, Fantasia, Procter&Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Tide, Always, Rimmel, Polfarma, Iwostin, Emolium, Prudential, Raiffeisen, mBank, Jula, IKEA.
Czas wolny najchętniej spędza w domu albo w lesie. Jak sama określa ma pasje emerytki: zbiera grzyby, haftuje, uprawia kwiaty i rozwiązuje krzyżówki pozostając wierną Panoramicznej. Ma na wychowaniu dwóch kawalerów: kota Stefana i psa Lenka. Co ciekawe, potrafi ich ustawić tak, że nie żyją jak pies z kotem.
Bełch od 2017 roku
Sławomir Bełch, w branży reklamowej od 14 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 roku, dotychczas na stanowisku senior art director.
Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, Mullenlowe, pracując dla takich klientów i marek jak Absolut, Ballantine’s, Bols, Jacobs, Herbapol Lublin, Lipton, Żywiec Zdrój, Milka, Krakus, Lay’s, Fantasia, Nivea, Eucerin, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Emolium, Polpharma, BP, BMW Bawaria Motors, Opel, Volkswagen Bank, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA.
Dołącz do dyskusji: Joanna Sroka i Sławomir Bełch creative group head w VMLY&R Poland