Adam Caban i Mikołaj Stefański creative directorami w VMLY&R Poland
Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko creative director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowisko creative lead w agencji VMLY&R Poland.
Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R Poland od 2019 roku. Na stanowisku creative director będą kontynuować samodzielnie zarządzanie grupą złożoną z teamów kreatywnych oraz designerów. Ich zespół jest odpowiedzialny między innymi za całościową obsługę adidas i komunikację wszystkich kategorii marki w Polsce.
Adam Caban i Mikołaj Stefański to dyrektorzy kreatywni z dużym doświadczeniem w komunikacji marek sportowych. Adam Caban jest w VMLY&R Poland od października 2018 roku, wcześniej związany z 180heartbeats + JUNG v MATT obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+.
Mikołaj Stefański dołączył do VMLY&R w maju 2019 roku. Doświadczenie zdobywał w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal.
Jako team kreatywny zrealizowali m.in. nagradzaną kampanię „Gdzie są nasze Patronki?" dla BNP Paribas.
Igor Seider i Piotr Wróblewski z awansem
Igor Seider (copywriter) i Piotr Wróblewski (art), seniorski team kreatywny, działający wspólnie od dekady, obejmuje creative lead w grupie Natalii Borawskiej.
Obaj wrócili do VMLY&R Poland w 2022 roku i tworzyli kampanie dla marek Ballantine’s oraz BNP Paribas. W 2023 roku dołączyli do zespołu pracującego dla IKEA. W nowej roli będą aktywnie wspierać creative director Natalię Borawską przy realizacji kluczowych kampanii, w działaniach ongoing oraz czuwaniu nad spójnością wizualną marki IKEA.
Wspólnie tworzyli kampanie dla takich marek jak: LOTTO, Lech, Danio, Ballantine’s, BNP Paribas, Skoda Red Bull, H&M.
Od lewej: Piotr Wróblewski i Igor Seider, fot. Irena Kostrzębska
Dołącz do dyskusji: Adam Caban i Mikołaj Stefański creative directorami w VMLY&R Poland