SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Mazur: z Wydawnictwa Zwierciadło do Pilomaxu

Joanna Mazur objęła stanowisko dyrektora marketingu i PR w firmie Pilomax. Poprzednio pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło, a wcześniej m.in. w Marquard Media Polska, Inforze, AWR Wprost i Ringier Polska.

Przez ostatnie miesiące Joanna Mazur odpowiadała za strategię oraz realizację działań promocyjnych i PR miesięcznika „Sens”. Obecnie Wydawnictwo Zwierciadło szuka nowej osoby na to stanowisko.

Wcześniej, w latach 2008-2010, Mazur była w Marquard Media Polska group brand managerem luksusowych magazynów, kierując marketingiem i PR miesięczników „Playboy”, „CKM” i „Voyage”. Ponadto przez 9 lat pracowała w Inforze jako szef biura promocji „Gazety Prawnej”, w AWR Wprost odpowiadała za promocję dwutygodnika „BusinessWeek”, a w Ringier Polska za promocję pism „Cash” i „Gra na giełdzie”.

Objęta przez Joannę Mazur funkcja dyrektora marketingu i PR w firmie Pilomax, produkującej i dystrybuującej kosmetyki do włosów, to nowe stanowisko w spółce.

Dołącz do dyskusji: Joanna Mazur: z Wydawnictwa Zwierciadło do Pilomaxu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl