Joanna Jakucewicz szefem marketingu Sony Ericsson
Joanna Jakucewicz objęła funkcję szefa marketingu Sony Ericsson wPolsce, zachowując jednocześnie swoje stanowisko channel marketingmanager. Kierowanie marketingiem przejęła od Marcina Mikuckiego,który odszedł z koncernu.
Joanna Jakucewicz jako szef marketingu polskiego oddziału SonyEricsson odpowiada od 1 grudnia za działania marketingowe firmy wnaszym kraju, zarówno na rynku operatorskim, jak i sprzedażybezpośredniej. Jednocześnie zachowuje swoje dotychczasowe obowiązkijako channel marketing manager, natomiast funkcję szefa marketinguprzejęła od Marcina Mikuckiego, który zakończył pracę wkoncernie.
Joanna Jakucewicz pracuje w Sony Ericsson od maja bieżącegoroku, odpowiadając za działania marketingowe dla kategoriicyber-shot. Wcześniej była zatrudniona w firmie P4 na stanowiskuCRM product manager oraz w PTK Centertel jako junior brand managerw biurze marketingu rynku biznesowego.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Joanna Jakucewicz szefem marketingu Sony Ericsson