Jeżyki najeżone bakaliami ponownie w telewizji (wideo)
20 października br. pod hasłem "Jeżyki. Najeżone bakaliami" ruszakontynuacja kampanii telewizyjnej Jeżyków. Limitowana seriapopularnych ciasteczek Jutrzenki od początku miesiąca sprzedawanajest w nowej, niższej cenie.
Telewizyjna kampania Jeżyków jest kontynuacją rozpoczętej wzeszłym roku komunikacji mediowej. W tym roku działania te, opróczwizerunkowego, mają także charakter promocyjny. Przez czterytygodnie, spoty reklamowe Jeżyków, będą emitowane w największych,ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVP, Polsat, TVN, TVN7,TVP3 oraz At Media.
"Celem kampanii jest utrwalanie wizerunku marki w świadomościklientów oraz poinformowanie konsumentów o trwającej odpaździernika promocji Jeżyków." - powiedziała Magdalena Piskorska,brand manager w Jutrzenka Colian.
Jesienna akcja promocyjna dotyczy sześciu smaków ciastek"Jeżyki". Jeżyki classic, Jeżyki z kokosem, Jeżyki café, Jeżykiwiśniowe z alkoholem, Jeżyki z jabłkiem oraz Jeżyki advocat sąsprzedawane w nowej, niższej cenie.
Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym16-39 lat, mieszkanek średnich i większych miast, których dochódwaha się na średnim i wyższym poziomie. Producentem telewizyjnegospotu, który będzie można oglądać do 16 listopada, jest StudioFilmowe OTO.
Pomysłodawca kampanii: Jutrzenka Colian.
Czas trwania kampanii: 20 października - 16 listopada 2008.
Producent spotu: Studio Filmowe OTO.
Dołącz do dyskusji: Jeżyki najeżone bakaliami ponownie w telewizji (wideo)