Jet Story z nową identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy
Polska linia lotnicza prywatnych odrzutowców Jet Story wprowadziła nową identyfikację wizualną. Zmiany obejmują nową kolorystykę logotypu, stronę internetową, claim marki oraz koncepcję działań wizerunkowych i prosprzedażowych. Za rebranding odpowiada agencja Delikatesy&Frykasy.
Nowy claim marki Jet Story to "Jet Story. The Story of Unique Experiences". Ma on zachęcić odbiorcę do doświadczenia jakości oferowanych usług.
Rebranding marki obejmuje m.in. zmiany w logotypie. Wprowadzono nową kolorystykę: głęboki granat, beż dający efekt złota oraz biel. Kolory te zastosowane zostały do wszystkich elementów identyfikacji wizualnej firmy.
Z kolei wielowątkowa narracja strony www, oparta o koncept "The Story of...", zachęca odbiorcę do "doświadczenia" walorów podróżowania i korzystania z usług oferowanych przez Jet Story. Grafika strony jest oszczędna, co pozwoliło na wyeksponowanie przedstawionych na fotografiach samolotów.
Zgodnie z przyjęta koncepcją agencja Delikatesy&Frykasy opracowała także materiały promocyjne i reklamowe firmy.
Dołącz do dyskusji: Jet Story z nową identyfikacją wizualną od Delikatesy&Frykasy