225 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 318 tys. osób
W tym roku magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledzi średnio 225 tys. widzów. Wyższą widownię - 318 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Poranny program TVP Info „Jedziemy” aktualnie emitowany jest od poniedziałku do piątku około godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 4 stycznia do 22 czerwca 2021 roku wyniosła 225 tys. osób, co przełożyło się na 6,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 lutego - obejrzało je 466 tys. widzów. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze.
Audycja ma o 59 tys. widzów mniej względem analogicznego okresu rok wcześniej. Od 2 stycznia do 19 czerwca ub.r. cykl śledziło 284 tys. osób (odpowiednio 8,30 proc., 4,88 proc. i 5,42 proc. udziału).
Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do piątku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 318 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 8,08 proc., 3,39 proc. i 3,90 proc.
„Jedziemy dalej” względem analogicznego okresu rok wcześniej straciło 45 tys. osób - wówczas cykl śledziło 363 tys. widzów (9,09 proc., 4,16 proc. i 4,82 proc. udziału)
- W 2021 roku obserwowany jest spadek średniej widowni w grupie 4+ vs analogiczne miesiące 2020 w przypadku „Jedziemy”. Natomiast program „Jedziemy dalej”, w pierwszych dwóch miesiącach 2021 roku i nawet w marcu jeszcze się bronił w ujęciu średniej widowni 4+. W kwietniu nastąpił największy spadek, podobnie jak w przypadku „Jedziemy”. W maju również widoczny drugi, największy spadek średniej wielkości widowni 4+ w tym roku - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Maślanka, senior multiscreen planner/buyer z agencji One House.
Dołącz do dyskusji: 225 tys. widzów „Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info. „Jedziemy dalej” śledzi 318 tys. osób