JBB odświeża wizerunek marki Polanki
JBB Bałdyga prezentuje nową odsłonę parówek Polanki w postaci odświeżonych opakowań.
Zmiana w brandingu marki Polanki obejmuje na trzy kluczowe elementy - czytelność benefitów produktu, efekt w postaci m.in. ryflowanego opakowania i nowoczesnej szaty graficznej oraz na komfort użycia przez konsumentów m.in. dzięki łatwemu otwarciu.
– Liczymy, że dzięki nowej strategii marketingowo-sprzedażowej dotrzemy do jeszcze szerszego grona odbiorców zwiększając przy tym wartość sprzedaży oraz zasięg i znajomość samej marki – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor kanału nowoczesnego JBB Bałdyga.
JBB Bałdyga wprowadził na rynek markę Polanki w 2021 roku.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: JBB odświeża wizerunek marki Polanki