Jarosław Kuźniar uruchomił Funwisher z wideo życzeniami od Lewandowskiego, Wojewódzkiego i Szyca
Wystartował serwis Funwisher.com, w którym można zamówić krótkie wideo ze spersonalizowanymi życzeniami od znanych osób, m.in. Roberta Lewandowskiego, Kuby Wojewódzkiego i Borysa Szyca. Witryna należy do spółki Jarosława Kuźniara z Onetu i Szymona Pawlicy, szefa firmy Vintom produkującej treści wideo.
Na Funwisher.com można zamówić spersonalizowane życzenia wideo - internauta podaje imię osoby, do której będą skierowane (do wyboru jest ponad 300 imion), może przesłać jej trzy zdjęcia oraz wybrać jedno z kilkudziesięciu sformułowań z życzeniami nagranych przez znane osoby, a także dopisać własne. Użytkownik w ciągu godziny otrzymuje trwający ok. 4 minut filmik.
- Każda osoba, która dzisiaj jest na naszej platformie miała ten sam kłopot. Fani nie chcieli już autografów i selfie, ale krótkie video dla mamy, brata, babci. Nagrywanie takich filmów w takiej liczbie jest nie do pogodzenia. Znaleźliśmy na to sposób - opisuje Jarosław Kuźniar
Obecnie dostępne są życzenia od Kuby Wojewódzkiego (nawiązujące do konwencji jego talk-show), Roberta Lewandowskiego (w filmiku m.in. żongluje piłką i podaje tort urodzinowy) oraz Borysa Szyca (w roli Hamleta). Niebawem pojawią się życzenia od Czesława Mozila, Tomasza Zimocha oraz twórców profilu humorystycznego Suchar Codzienny.
Wideo można pobrać ze strony lub otrzymać link do niego. Jest dostępne przez 30 dni od zamówienia.
Takie rozwiązanie przetestowano na początku br. przy okazji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - Jerzy Owsiak w krótkich, spersonalizowanych wideo dziękował darczyńcom za wpłaty. Kolejne takie nagrania będą przesyłane podczas najbliższego finału WOŚP.
- Naszym dzisiejszym partnerom w Funwisher.com zależało bardzo na tym, żeby każdy film z ich udziałem wspierał cel charytatywny - mówi Jarosław Kuźniar. - To nie jest wybór, to obowiązek zamawiającego video - wybrać Fundację, której wspólnie z Gwiazdą pomoże wpłacając pieniądze na jej konto. W tym świątecznym czasie wspieramy PAH i akcję
dożywiania Pajacyk - dodaje Kuźniar.
Spersonalizowane życzenia kosztują od 29,90 zł. Z ceny każdego zamówienia przekazywane są środki na program Pajacyk wspierający dożywianie dzieci w szkołach. - Naszym dzisiejszym partnerom w Funwisher.com zależało bardzo na tym, żeby każdy film z ich udziałem wspierał cel charytatywny. To nie jest wybór, to obowiązek zamawiającego video - wybrać Fundację, której wspólnie z gwiazdą pomoże wpłacając pieniądze na jej konto. W tym świątecznym czasie wspieramy PAH i akcję dożywiania Pajacyk - komentuje Jarosław Kuźniar.
Pierwsze osobiste życzenia od gwiazd 🤭 Frajda jest podwójna! Pomoc mierzymy u nas humorem. Sprawdźcie jak to działa. Imieniny, urodziny, ślub 🎁 #FunWeShare pic.twitter.com/3W42U19x2Y
— Funwisher (@funwisher) 23 grudnia 2018
Prawnik Roberta Lewandowskiego w radzie nadzorczej
Funwisher.com należy do spółki komandytowo-akcyjnej TiBi założonej w lutym br. Początkowo członkami jej rady nadzorczej byli Jarosław Kuźniar, Piotr Kamiński i Ryszard Klatt, natomiast w listopadzie miejsce Kuźniara zajął Kamil Gorzelnik, prawnik współpracujący z Robertem i Anną Lewandowskimi (jest we władzach ich niektórych spółek, m.in. RL Investments, RL Management i HPBA Group). Jednocześnie kapitał TiBi podniesiono z 50 do 59,5 tys. zł.
TiBi należy do spółki akcyjnej o takiej samej nazwie założonej jesienią 2016 roku. Jej prezesem jest Jarosław Kuźniar, a wiceprezesem - Szymon Pawlica, szef firmy Vintom zajmującej się tworzeniem spersonalizowanych, interaktywnych treści wideo.
- Nasza technologia personalizowania video pomaga lepiej rozmawiać ze klientami i skupiać ich uwagę na produkcie. Szukaliśmy sposobu jak ją wykorzystać w relacji poza biznesem. Tak wymyśliliśmy z Jarkiem Funwisher.com - opisuje Szymon Pawlica.
Vintom realizowała projekty m.in. dla firm z branży finansowej, ma biura w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Według sprawozdania złożonego w KRS w ub.r. zanotowała 2,34 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 1,24 mln zł rok wcześniej) i 100,8 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miała 168,6 tys. zł straty netto).
Funwisher to kolejny projekt Kuźniara poza dziennikarstwem
Jarosław Kuźniar od ponad pięciu lat prowadzi butikowe biuro podróży Fabryka Rozsądku, cztery lata temu jego stronę internetową rozbudowano w serwis turystyczny Goforworld.com. Natomiast w połowie 2016 roku uruchomił platformę GoForGuide służącą turystom do wynajmowania przewodników.
Jesienią br. należąca do Kuźniara, Borysa Szyca i Marka Maślanki spółka udostępniła serwis TheMuBa z odpłatnymi transmisjami na żyto spektakli teatralnych, koncertów i przedstawień baletowych. Ponadto Kuźniar uruchomił własną agencję komunikacyjną.
Od drugiej połowy 2016 roku Jarosław Kuźniar jest związany z Onetem. Jest tam jednym z gospodarzy programu „Onet rano”, a we wrześniu br. został jego redaktorem naczelnym (przedtem pełnił funkcję dyrektora programowego ds. krótkich form wideo w Grupie Onet-RAS Polska). Wcześniej pracował m.in. w Grupie TVN i radiowej Trójce.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Kuźniar uruchomił Funwisher z wideo życzeniami od Lewandowskiego, Wojewódzkiego i Szyca