SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Krawczyk i Michał Glapiński w zarządzie Brand New Galaxy

Platforma marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy ma nowych członków zarządu. Michał Glapiński objął stanowisko chief growth officera, a Jakub Krawczyk chief operating officera.

Od lewej: Jakub Krawczyk i Michał Glapiński; fot. Przemek ChudkiewiczOd lewej: Jakub Krawczyk i Michał Glapiński; fot. Przemek Chudkiewicz

Michał Glapiński dotychczas pełnił w BNG funkcję vice-president e-commerce, jako CEO odpowiadał za spółki Pathfinder 23 (aktywacja marek w e-commerce) oraz Synthrone (wdrożenia i analityka dla e-commerce). W zarządzie odpowiada za rozwój horyzontalny i wertykalny firmy, w tym ekspansję geograficzną, rozwój nowych usług i partnerstwo strategiczne z innymi podmiotami

Jakub Krawczyk w BNG sprawuje obowiązki vice-president digital & comms, jako CEO kieruje Spacecamp (agencja digitalowa), Life on Mars (agencja kreatywna) oraz domem produkcyjnym digital 8.54. W roli chief operating officera w zarządzie BNG odpowiada za rozwój jej potencjału operacyjnego, poszukiwanie biznesowych i operacyjnych synergii między podmiotami BNG oraz zapewnienie optymalnego procesu decyzyjnego w ramach struktury firmy.

Utworzenie nowych stanowisk w zarządzie to konsekwencja planów rozwoju Brand New Galaxy.

- Ten rok jest dla nas szczególny - zaczynamy trzeci etap konsekwentnego budowania wartości Galaktyki, który skupiony będzie na zagwarantowaniu ciągłego, dynamicznego rozwoju i dalszym poszerzaniu naszej oferty. Stąd dwa główne obszary aktywności zarządu BNG: zabezpieczenie optymalnych możliwości rozwoju spółkom wchodzącym aktualnie w skład BNG oraz dołączanie nowych obszarów kompetencyjnych i geograficznych. W efekcie utworzyliśmy w dotychczasowym zarządzie odpowiednio stanowiska: chief operating officer oraz chief growth officer – komentuje Kacper Kłos, CEO BNG.

Michał Glapiński dodaje: - Obecnie, zgodnie z przyjętą i komunikowaną strategią, Brand New Galaxy położy nacisk na poszerzenie swoich kompetencji oraz dynamiczną ekspansję geograficzną. To są kierunki, którymi jako CGO będę się zajmował i w których pierwsze duże i strategiczne ruchy będziemy ogłaszać już w najbliższych dniach.

Zmiany w zarządzie Brand New Galaxy

Wcześniej zarząd Brand New Galaxy tworzyli Kacper Kłos jako CEO oraz Olga Adamkiewicz jako vice president investor relations & business development). W lutym tego roku menadżerka została szefową komunikacji kampanii wyborczej Szymona Hołowni.

W styczniu tego roku udziały od dotychczasowego właściciela BNG, funduszu Nomad Fund, wykupił Piotr Morkowski, stając na czele rady nadzorczej firmy.

Brand New Galaxy (BNG) to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach BNG pracuje ponad 350 specjalistów i ekspertów.

Dołącz do dyskusji: Jakub Krawczyk i Michał Glapiński w zarządzie Brand New Galaxy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emo
i tym sposobem do obu panów trzeba teraz się zwracać "panie oficerze".
odpowiedź