Jakub Kozłowski w zespole Fantasyexpo
Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko performance marketing coordinator, które objął Jakub Kozłowski.
Kozłowski stanie na czele nowo powstałego działu zajmującego się performance marketingiem. Jego zadaniem będzie wdrożenie w portfolio agencji usług z zakresu paid social, SEM, programmatic display, które, dzięki precyzyjnemu targetowaniu do fanów wybranych gier czy twórców, wspomogą efekty sprzedażowe kampanii influencer marketingowych prowadzonych w obszarze gamingu i esportu.
Ponadto zadba też o rozwój działu, zatrudniając wysokiej klasy specjalistów, którzy rozszerzą tworzenie kampanii performance, nie tylko w obszarze gamingu lecz również dla innych dziedzin.
- Wprowadzenie oferty performance marketingu do portfolio naszej agencji pozwoli na jeszcze bardziej kompleksową obsługę klientów ze wszystkich branż, które w gamingu i esporcie chcą zaznaczyć swoją obecność. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów, którzy już od dłuższego czasu zgłaszają nam takie potrzeby, chcąc prowadzić wszystkie swoje działania w obrębie jednej agencji - mówi Krzysztof Stypułkowski, co-founder Fantasyexpo.
Jakub Kozłowski, przeszedł do Fantasyexpo z Hello Digital. Wcześniej współpracował z takimi markami jak Orange, HP, Fundacja Viva!, Nju Mobile, Budizol, Unilink Cash, Monevo, 4Swiss, a także rozwijał platformę marketing automation dla ecommerce - BounceBack.
Dołącz do dyskusji: Jakub Kozłowski w zespole Fantasyexpo