SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zniknął kanał telezakupowy. Czas na Home TV

W poniedziałek, 3 lipca zakończył nadawanie testowy kanał telezakupowy Test, który był obecny na multipleksach MWE Networks. Na eksperymentalnym multipleksie DVB-T2 MWE Networks oraz MUX L4 slot został zastąpiony kanałem Home TV, a na MUX-L3 została zwiększona rozdzielność TVC z SD do HD.

Michał WinnickiMichał Winnicki

- U nas teraz dużo się dzieje - zmiany na multipleksach lokalnych i testowych/eksperymentalnych jeszcze trwają - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Test to testowy kanał, w ramach którego emitowane były telezakupy. Stacja nadawała przez sześć miesięcy.

Aktualnie MWE Networks nie zdradza, jakie będą kolejne zmiany w multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej należących do nadawcy. Aktualnie w ramach eksperymentalnego multipleksu DVB-T2 MWE Networks dostępne są następujące stacje: EWTN Polska, Filmax, Home TV, Junior Music, Nuta Gold, Power TV, TVC i XtremeTV.

Z kolei skład regularnych MUX-ów MWE Networks wygląda następująco: MUX L1 - Echo24, Filmax, Home TV, Junior Music, Nuta Gold, Nuta.TV, Power TV, STARS.TV, TV Dami (Jelenia Góra)/TV Bolesławiec (pozostałe lokalizacje), TV Okazje, TVC i XtremeTV; MUX L3 p Filmax, Junior Music, STARS.TV, TV Okazje, TV Puls, TV Puls 2 i TVC oraz MUX L4 - Echo24, Filmax, Home TV, Junior Music, Nuta Gold, Nuta.TV, Polsat, Power TV, STARS.TV, TV Okazje, TV Puls, TV Puls 2, TVC, TVN i XtremeTV.

Dołącz do dyskusji: Zniknął kanał telezakupowy. Czas na Home TV

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pikolo
Patrząc na fotkę, chciałoby się krzyknąć: szach mat!
odpowiedź
User
Too late
Wszystkie te jego kanały są robione na jedną mańkę.
Może jakby zaczął w latach 90-tych lub na początku 2000-tych, to z czasem jego stacje osiągnęłyby sukces i odpowiedni poziom.

Dzisiaj (gdy tradycyjna telewizja traci systematycznie widzów, zwłaszcza młodych) te inwestycje są spóźnione, a ten "wspaniały powtórkowy kontent" wręcz przyspieszy odpływ widzów od tego medium.
odpowiedź