Klienci Canal+ z dostępem do części treści od SkyShowtime
Abonenci platformy cyfrowej Canal+ i subskrybenci Canal+ online mają dostęp do kolekcji TeenPlay. W jej skład wchodzą treści dla dzieci i młodzieży kanału TeenPlay, które są również oferowane przez nowy serwis streamingowy SkyShowtime.
Z kolekcji catch-upowej TeenPlay mogą korzystać abonenci pakietu Comfort. W katalogu są produkcje, które wchodzą też w skład oferty nowego serwisu streamingowego SkyShowtime. Są to: Nickelodeon „iCarly”, „Avatar: Legenda Aanga”, „Game Shakers. Jak wydać grę”, „Szkoła rocka”, „Hunter Street”, „Niebezpieczny Henryk”, „Big Time Rush”, „Bella i Buldogi”, „Czarownica Emma” i „Victoria znaczy zwycięstwo”.
Na nowej platformie udostępniono je w katalogach Nickelodeon i Paramount+. Dodatkowo w Canal+ online można oglądać seriale „Sam&Cat” i „100 rzeczy do przeżycia przed liceum”.
Poza TeenPlay w jej skład wideo na żądanie od Canal+ wchodzą biblioteki: Canal+ Premium, Canal+ 4K Ultra HD, Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo, Canal+ Kids, Planete+, AleKino+, MiniMini+, TeleToon+, BBC Player, Novelas+, Series Fun, Movies Fun, Kino Polska, Fox, AXN Now, Warner TV, SciFi, Crime+Investigation Polsat, National Geographic, History, E!, Cartoon Network, Boomerang, Disney Channel, Disney Junior i Nickelodeon. W ostatnich miesiącach ograniczono liczbę treści w katalogach National Geographic i Fox, ponieważ wygasła umowa licencyjna, a Disney chce oferować więcej treści na wyłączność Disney+.
Współpraca Canal+ i SkyShowtime?
Przedstawiciele Canal+, SkyShowtime i Paramount Global nie odpowiedzieli na nasze pytania na temat katalogu. Jeszcze przed startem nowego serwisu streamingowego w Polsce spekulowano, że będzie on oferowany również przez operatorów płatnej telewizji. Za pośrednictwem Canal+ można wykupić dostęp do Netfliksa, HBO Max, Playera i Viaplay. Konkurencyjny Polsat Box oferuje z kolei HBO Max i Disney+.
Przynajmniej do końca marca potrwa promocja towarzysząca startowi SkyShowtime. Osoby, które zdecydują się na subskrypcję w tym czasie i nie zrezygnują z niej, będą płacić połowę ceny już zawsze. Obecnie standardowa opłata to 24,99 zł, a promocyjna wynosi 12,49 zł. Niewykluczone, że w pierwszych tygodniach działalności SkyShowtime będzie chciał pozyskać najwięcej bezpośrednich abonentów, a później zdecyduje się na rozpoczęcie współpracy z dostawcami płatnej telewizji.
W skład SkyShowtime, który ruszył 14 lutego, wchodzą treści takich marek jak, DreamWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. We Francji, gdzie Paramount+ ruszył w grudniu 2022 roku, już przed rokiem ViacomCBS (obecnie Paramount Global) porozumiał się z Canal+ w sprawie strategicznego partnerstwa. Umowa obejmuje też obecność linearnych kanałów amerykańskiego koncernu w ofercie i emisję filmów Paramount Pictures na antenie Canal+. Wcześniej Paramount+ podobne partnerstwo zawarł z brytyjskim Sky. Porozumienia z Francji nie zawsze jednak są powtarzane w Polsce. Najlepszym przykładem na to jest Disney+, który we Francji współpracuje z Canal+, a w Polsce postawił na partnerstwo z Grupą Polsat Plus.
Dołącz do dyskusji: Klienci Canal+ z dostępem do części treści od SkyShowtime