SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jak dwie krople wody” w kampanii filtrów Dafi (wideo)

Formaster, producent filtrów do wody i dzbanków Dafi, rozpoczyna kampanię reklamową. Za jej realizację odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.

Kampania pod hasłem „Jak dwie krople wody” zachęca do picia wody z kranu, filtrowanej za pomocą dzbanków Dafi, przekonując, że dzięki temu można z jednej strony zaoszczędzić pieniądze i zadbać o środowisko, a z drugiej pić równie smaczną wodę.

Działania reklamowe obejmują nośniki reklamy zewnętrznej oraz 15-sekundowe spoty i billboardy sponsorskie w stacjach telewizyjnych.

Schulz Brand Friendly rozpoczęła współpracę z Formaster na początku grudnia ub.r. Wtedy agencja po raz pierwszy przygotowała dla tej firmy billboardy sponsorskie, które były emitowane w TVP1 i TVP2. Agencja została wybrana przez Formaster bez przetargu.

Poprzednia duża kampania reklamowa produktów Dafi była prowadzona jesienią 2012 roku (zobacz szczegóły). Rok wcześniej ich ambasadorką została Ewa Wachowicz (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: „Jak dwie krople wody” w kampanii filtrów Dafi (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Julita
Widziałam reklamę, nawet fajna -ale dzbanek z filtrem Dafi jeszcze lepszy. Mam, kupiłam , reklama na to nie miała wpływu, raczej opinia osób, które mają i zachwalają, to mnie bardziej przekonuje. Filtry są bardzo dobre, mimo niskiej ceny, woda filtrowana smaczna i czysta. Jakośc mówi sama za siebie
odpowiedź
User
Wiera
Nie pod wpływem reklamy kupiłam, a spróbowałam roznicy w jakosci wody, mam twarda wode i kupuje filtry Unimax, dają rade z kamieniem , a cenowo to prawa, najtansze a jakosciowo nie odbiegaja od drozszych.
odpowiedź