„Jak dwie krople wody” w kampanii filtrów Dafi (wideo)
Formaster, producent filtrów do wody i dzbanków Dafi, rozpoczyna kampanię reklamową. Za jej realizację odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.
Kampania pod hasłem „Jak dwie krople wody” zachęca do picia wody z kranu, filtrowanej za pomocą dzbanków Dafi, przekonując, że dzięki temu można z jednej strony zaoszczędzić pieniądze i zadbać o środowisko, a z drugiej pić równie smaczną wodę.
Działania reklamowe obejmują nośniki reklamy zewnętrznej oraz 15-sekundowe spoty i billboardy sponsorskie w stacjach telewizyjnych.
Schulz Brand Friendly rozpoczęła współpracę z Formaster na początku grudnia ub.r. Wtedy agencja po raz pierwszy przygotowała dla tej firmy billboardy sponsorskie, które były emitowane w TVP1 i TVP2. Agencja została wybrana przez Formaster bez przetargu.
Poprzednia duża kampania reklamowa produktów Dafi była prowadzona jesienią 2012 roku (zobacz szczegóły). Rok wcześniej ich ambasadorką została Ewa Wachowicz (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: „Jak dwie krople wody” w kampanii filtrów Dafi (wideo)