SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jaguar F-Pace promowany hasłem „Hard to forget"

Pod hasłem „Hard to forget” startujnie globalna kampania marki Jaguar, która promuje nowy model SUV-a - Jaguar F-Pace.

Do współpracy przy kampanii Jaguar zaprosił amerykańskiego DJ i producenta muzyki – MK, który razem z Raphaella przygotował utwór „Lies”.

Przygotowana przez Dj MK ścieżka dźwiękowa pojawia się we wszystkich spotach reklamowych. Obecność amerykańskiego producenta oznacza także rozpoczęcie stałej współpracy Jaguara z działem Creative 4th Floor firmy Sony Music UK, która ma na celu zaprezentowanie wschodzących talentów branży kreatywnej.

W reklamach pojawiają się także: Mishael Phillip – urodzony w Nigerii fotograf, znana na całym świecie projektantka mody Judy Wu oraz prezenterka telewizyjna Laura Winter.

Wszystkie spoty serii „Hard to forget” wyreżyserował Christopher Morrish we współpracy ze Stink Films. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Spark44.

Dołącz do dyskusji: Jaguar F-Pace promowany hasłem „Hard to forget"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl