Irving zachęca do projektowania kubków
Rusza promocja herbat Irving zachęcająca do projektowania kubków tej marki. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.
W startującej właśnie promocji herbat Irving należy zaprojektować kubek inspirowany ich smakiem. Na potrzeby akcji w serwisie internetowym tej marki uruchomiono dział, w którym można stworzyć swój projekt przy pomocy interaktywnego programu graficznego. Prace można też przygotowywać w innych aplikacjach lub na papierze (pod warunkiem pobrania wcześniej siatki graficznej kubka). Trzy najlepsze projekty ozdobią limitowana edycję kubków Irving, natomiast ich autorzy wygrają wycieczkę do Chin.
Promocji "Zaprojektuj kubek, wygrywaj nagrody" towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w internecie (2,5 mln odsłon na portalu wp.pl, mailing do 1 mln internautów, marketing wirusowy) oraz punktach sprzedaży. Poświecony akcji dział strony internetowej Irving przygotowała agencja BlueBox, materiały POS opracowała agencja 4N, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Promocja jest zaplanowana do połowy czerwca.
Dołącz do dyskusji: Irving zachęca do projektowania kubków