IPN szuka autora scenariusza spotu promującego portal „Przystanek Historia”
Instytut Pamięci Narodowej prowadzi konkurs na scenariusz spotu promującego portal „Przystanek Historia” oraz na przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Całkowity budżet wynosi 270 tys. zł netto.
Scenariusz ma umożliwić produkcję spotu w dwóch wersjach – 30 i 60 sek.
Wyłoniony w konkursie zwycięzca zostanie zaproszony do negocjacji, a finalnie zajmie się też produkcją i postprodukcją oraz przeprowadzeniem kampanii promującej portal w mediach społecznościowych. Działania mają obejmować Facebook i Twitter, a realizowane będą od 27 września do 11 października br.
Współpraca z IPN ma trwać do września br. Wyboru zwycięzcy dokona siedmioosobowy sąd konkursowy.
Inne
Dołącz do dyskusji: IPN szuka autora scenariusza spotu promującego portal „Przystanek Historia”