Internetowi reklamodawcy zaczynają myśleć lokalnie
Wydatki na lokalną reklamę internetową w USA wyniosą w bieżącym roku 2,9 miliarda dolarów - prognozuje eMarketer.
W kolejnych latach będą one notować stały wysoki wzrost: w przyszłym roku wyniosą 4,6 miliarda dolarów, w 2009 5,6 mld, w 2010 6,8 mld, a w 2011 7,8 mld USD.
Tegoroczne wydatki będą stanowić 13,4 procenta całego amerykańskiego rynku reklamy online, w porównaniu do 12,1 procenta w roku ubiegłym. Do 2011 roku mają one wzrosnąć do poziomu 17,7 procenta.
Z kolei jeśli idzie o cały rynek reklamy w USA, według eMarketera do 2011 roku blisko 1/3 swoich wydatków reklamodawcy przeznaczą na segment lokalny.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internetowi reklamodawcy zaczynają myśleć lokalnie