Internetowa kampania wprowadza okna Dakea (wideo)
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek okien dachowych Dakea. Akcję przygotowały agencja 180heartbeats + Jung von Matt i dom produkcyjny f25.
Kampania okien Dakea obejmuje na razie ich serwis internetowy oraz filmiki prezentujące techniki sprzedaży, bazujące na metodach Cialdiniego. Ponadto prowadzone są blog ekspercki i fanpage na Facebooku. Przygotowano również prezentację sprzedażową na iPada i interaktywne POS-y.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, która przygotowała też identyfikację wizualną marki Dakea, natomiast materiały wideo zrealizował dom produkcyjny f25. 180heartbeats + Jung von Matt zdobyła to zlecenie w przetargu. Akcja jednocześnie jest prowadzona na rynku polskim oraz angielskim, czeskim, słowackim, węgierskim i rumuńskim.
Dołącz do dyskusji: Internetowa kampania wprowadza okna Dakea (wideo)