Internauci wkręcani przez youtuberów w kampanii Orange Yes (wideo)
W ramach kampanii promującej taryfę Orange Yes youtuberzy Martin Stankiewicz i Szparagi wkręcili telefonicznie wybrane osoby wskazane przez internautów. Realizacją akcji zajęła się agencja VML Poland.

Wszyscy chętni zleceniem youtberom telefonicznych żartów (tzw. wkrętek lub pranków) mogli przesyłać swoje propozycje na stronie internetowej Orangeyespranks.pl. Martin Stankiewicz i autorki kanału Szparagi wybrali najlepsze pomysły i je zrealizowali, a pokazujące to nagrania w miniony weekend zamieścili na własnych kanałach youtube’owych.
Koncepcją i realizacją akcji zajęła się agencja VML Poland, która pracuje przy social mediowej obsłudze Orange.
Przypomnijmy, że jesienią ub.r. w ramach kampanii Orange Cloud blogerka modowa Julia „Maffashion” Kuczyńska ogłosiła nieprawdziwą informację, że zginął jej telefon, ale dzięki promowanej usłudze ma dostęp do zdjęć robionych przez złodziei, a po kilku dniach przyznała, że wszystko to zostało zaaranżowane. Wzbudziło to sporą dyskusję wśród blogerów (przeczytaj więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Internauci wkręcani przez youtuberów w kampanii Orange Yes (wideo)