Interaktywny billboard Fiata pomaga parkować (wideo)
Agencja Leo Burnett Germany wykorzystała w nowej kampanii Fiata interaktywny billboard, który pomaga kierowcom parkować równolegle do osi jezdni.
Billboardy rozmieszczono na ulicach miasta w miejscach, w których kierowcy często parkują auta wzdłuż jezdni, tuż przy krawędzi krawężnika. W cyfrowych ekranach zastosowano specjalne oprogramowanie i czujnik, który mierzy odległość parkującego właśnie samochodu od zderzaka auta, który stoi tuż za nim. W odpowiednim momencie wybrana postać na billboardzie gestami rąk pokazuje kierowcy parkującego samochodu, ile ma jeszcze miejsca do zaparkowania tuż za sobą a przed autem, które znajduje się tuż za nim.
Instrukcji tych udzielają różne postacie: skąpo ubrana kobieta, mała dziewczynka, staruszek. Gdy kierowca już prawidłowo zaparkuje, bohater na ekranie okazuje różnymi gestami radość i zadowolenie, jakby mówiąc: „udało się”.
Interaktywne cyfrowe billboardy przygotowane przez Leo Burnett Germany promują asystenta parkowania dostępnego w wybranych modelach samochodów marki Fiat.
Dołącz do dyskusji: Interaktywny billboard Fiata pomaga parkować (wideo)