Intel rezygnuje z usług McCann Erickson
Firma Intel zrezygnowała z usług należącej do Interpublic Groupagencji McCann Erickson Worldwide w zakresie globalnej kreacjiwizerunku marki.
Obowiązki te przejmie mająca swoją siedzibę w San Franciscomniejsza i niezależna agencja Venables Bell & Partners.
Będzie ona odpowiedzialna w ramach wartego od 50 do 150 milionówdolarów budżetu bardziej za tworzenie kampanii promujących markę ifirmę niż reklam konkretnych produktów Intela.
Powyższa zmiana jest częścią strategii określanej przez Intelajako "open-source'owy" model współpracy z agencjami. Oznacza to, żefirma chce współpracować z wieloma różnymi firmami reklamowymi, anie ograniczać się tylko do jednej sieci.
Współpraca między Intelem a McCann Erickson rozpoczęła się w2005 roku, ale od tego czasu firma zatrudniła również kilka innychagencji, m.in. Doremus i OMD (należące do Omnicom Group) orazRazorfish, będącą częścią Microsoftu.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Intel rezygnuje z usług McCann Erickson