SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Instytut Książki szuka agencji do kampanii promującej czytelnictwo

Instytut Książki rozpoczął przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w 2020 roku. Będzie ona kontynuacją kampanii „Mała książka - wielki człowiek” realizowanej w latach 2017-2019 roku.

Kampania, podobnie jak w latach poprzednich skierowana będzie do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci(rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy itp.). Ma promować czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji, stworzenie i publikację materiałów objętych kampanią. Zajmie się produkcją materiałów audiowizualnych (spoty, virale, relacje z eventów itp.), przygotowanie key visuali (plakaty, grafiki, memy), płatną promocją na Facebooku i działaniami reklamowymi w internecie (m.in. reklama natywna, player TVN i/lub VOD TV/pre roll) oraz reklamą radiową i telewizyjną (stworzenie spotów, zakup czasu antenowego), outdoorową (stworzenie i druk materiałów, wynajęcie nośników), event marketingiem i działaniami z zakresu PR.

Wybrana agencja będzie pracować dla Instytutu Książki do 18 grudnia br. Przetarg trwa do 8 maja. Szczegóły tutaj.

Ostatnią edycję kampanii promującej czytelnictwo przygotował Orient Film. W kampanii brali udział m.in. Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski oraz Mietek Szcześniak.

Dołącz do dyskusji: Instytut Książki szuka agencji do kampanii promującej czytelnictwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl