Nieplanowane zakupy na zagranicznych wakacjach w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)
ING Bank Śląski wystartował z nową kampanią pod hasłem „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny", promującą karty do wielu walut. Akcję przygotowały Brain i Mullen Lowe Media Hub.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot, w którym bohater w wyniku zgubienia bagażu musi zrobić niespodziewane zakupy. Pomaga mu w tym karta do wielu walut. Jej główną zaletą jest brak prowizji za płatność kartą za granicą w przypadku transakcji rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonania transakcji (euro, dolary, funty). Karta jest dostępna w systemie Moje ING.
Spot emitowany jest w telewizji, a dodatkowo w internecie zaplanowano reklamy display oraz komunikację w social media.
Za kreację kampanii w telewizji i internecie odpowiada agencja Brain. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: Nieplanowane zakupy na zagranicznych wakacjach w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)