Desperados zapowiada cztery imprezy w cyklu "In the House"
Desperados wystartował z nową aktywacją konsumencką „In the House by Desperados”, w której szuka najbardziej kreatywnych gospodarzy domówek.
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać za pomocą chatbota marki w aplikacji Messenger. Komisja wyłoni z nich 16 osób, które w czterech miastach Polski zorganizują we własnym stylu imprezę w domu. Do dyspozycji będą mieli cztery kamienice, gdzie na każdym z czterech pięter obędzie się impreza w stylu zaproponowanym przez organizatorów. Pierwsze starcie nastąpi 24 listopada we Wrocławiu. Kolejne w Warszawie (1.12.), Gdańsku (8.12) oraz Krakowie (15.12.).
Zwycięskie ekipy z czterech miast zmierzą się w finale podczas sylwestra w Warszawie. Zwycięzcę wybiorą goście imprez. Wejściówki na imprezy w ramach "In the House" można zdobyć w trakcie digitalowych aktywacji Desperadosa - na profilu marki oraz w kanałach influencerów-ambasadorów projektu.
Kampania reklamowa "In the House by Desperados"
Aktywację wspiera kampania reklamowa w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne). Promocja obejmie także VoD, display oraz działania w punktach sprzedaży i komunikację PR. Wkrótce do akcji dołączą też Influencerzy, którzy będą trenerami i ambasadorami projektu.
Za kreację spotu odpowiada agencja K2 Internet. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserem jest Piotr Matejkowski, muzykę stworzył Michał Zeppy Będkowski. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots. Za stronę eventową projektu - agencja Brave.
Dołącz do dyskusji: Desperados zapowiada cztery imprezy w cyklu "In the House"