Impactor już po raz XI: konkurs, konferencja i rocznik
Trwa zgłaszanie nominacji do XI edycji Impactora, konkursu na najbardziej podziwiane firmy i osoby mediów i reklamy. Laureatów tegorocznej edycji poznamy 25 lutego na uroczystej gali. Jak co roku nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach: Człowiek Roku Przemysłu Mediowego, Dziennikarz, Medium, Reklamodawca, Agencja Reklamowa, Dom Mediowy, Agencja PR, Agencji BTL, Agencja OOH (Out Of Home), Instytut Badawczy Roku oraz Agencja Interaktywna Roku.
Zgłoszenia nominacji dokonują oraz głosy oddają członkowie
Akademii Mediów i Reklamy.
Ich lista jest corocznie dostarczana przez organizacje
współpracujące przy konkursie: ZFPR, IGRZ, IAB, SAR, SMB, OFBOR,
PBI, IAA. Procedurę wyłaniania laureatów prowadzi niezależny
audytor, firma doradcza KPMG.
Dodatkowo, już po raz trzeci, partner konkursu, Centrum im. Adama Smitha przyzna własną nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i rozsądku.
Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognoz
w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Novum tegorocznej
edycji jest wydawnictwo: Statistical Fact Book. Rocznik
statystyczny przemysłu mediowego będzie zawierał wyniki konsumpcji
mediów i reklamy za rok 2008. Dostarczycielem danych do rocznika są
Export Monitor, OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje
branżowe: IAB, IGRZ, PBI, SAR, ZFPR.
Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.
Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management.
Impactorowi patronują: Wirtulanemedia.pl oraz magazyn
Brief.
Partnerem merytorycznym tegorocznego Impactora jest OmnicomMedia
Group.
Dołącz do dyskusji: Impactor już po raz XI: konkurs, konferencja i rocznik