SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

I kwartał należał do Polsatu

Polsat zarobił na reklamach 359,2 mln zł w I kwartale 2005 roku

Jak wynika z danych AGB Polska telewizja Polsat w pierwszym kwartale br. zarobiła najwięcej z emisji reklam - 359,2 mln zł. To o 52 mln więcej niż w tym samym okresie 2004 roku.

Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotował spadek wpływów reklamowych o 49 mln zł. Spadek zanotowała też TVP 1 (o 123 mln zł) i TVP 2 (o 34 mln zł).

2005

Stacja Wpływy Liczba emisji
Polsat 359 225 178 40 051
TVN 282 718 365 36 207
TVP1 237 867 475 17 290
TVP2 155 417 075 14 413
TV4 76 515 405 35 664
TVN7 30 465 010 37 397
Tele5 29 331 923 33 954
TVP_Regional 15 770 820 13 037
Discovery 14 504 250 17 527
Jetix/FoxKids 10 388 846 6 881
Total 1 212 204 347 252 421

2004

Stacja Wpływy Liczba emisji
TVP1 360 167 850 13 905
TVN 331 293 700 32 598
Polsat 307 174 315 33 053
TVP2 189 416 960 10 879
TV4 35 893 970 29 744
TVN7 35 204 510 28 595
TVP_Regional 28 818 440 14 889
Tele5 20 068 185 19 206
Discovery 11 863 020 14 423
CN/TCM 3 549 000 2 801
Total 1 323 449 950 200 093

 - Spadek wynika z wprowadzenia przez stacje urealnionego cennika. Cena brutto spotów zmniejszyła się, więc w monitoringu także widoczny jest spadek. Z całą pewnością można powiedzieć, że TVP zarabia więcej niż rok temu, bo między innymi rośnie rynek reklamowy - wyjaśnia dla "Press" Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.

Dołącz do dyskusji: I kwartał należał do Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl