„I basta!” w kampanii oliwy Monini (wideo)
Ruszyła letnia kampania reklamowa oliwy extra vergine Monini. Wykorzystywane w niej spoty przygotowały firmy Timecode i Soul&Mind.
Emitowane obecnie reklamy Monini to pierwsze spoty tej marki zrealizowane w całości w Polsce, z polskimi aktorami i reżyserem. Kampania pod hasłem „Monini i basta!” podkreśla walory kulinarne tego produktu.
30- i 15-sekundową reklamę na potrzeby akcji - zaplanowanej do połowy września - zrealizował dom produkcyjny Timecode przy wsparciu kreatywnym agencji Soul&Mind.
Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat i TVN), a także w prasie, internecie i punktach sprzedaży. Ponadto akcja obejmuje konkurs, w którym oprócz gadżetów i produktów Monini będzie można wygrać książkę.
Dołącz do dyskusji: „I basta!” w kampanii oliwy Monini (wideo)
Używaj oleju za 4,50 i nie zawracaj głowy.
Monini i BASTA !!!