Hyundai zastąpił Sanyo na Piccadilly Circus (wideo)
W ostatnich dniach na słynnej ścianie reklamowej na placu Piccadilly Circus w Londynie po raz pierwszy pojawiła się reklama firmy Hyundai.
Reklama Hyundaia z firmowym logo i hasłem "New Thinking. New Possibilities" zastąpiła w ubiegły czwartek baner Sanyo, który zniknął ze ściany po 33 latach. To pierwsza zmiana od 1994 roku, kiedy Panasonica zastąpił Samsung.
Jednocześnie na ekran LED wymieniona została - używana przez Sanyo - ostatnia tego typu na ścianie reklama neonowa.
Nieoficjalnie wiadomo, że Hyundai będzie płacił za możliwość wyświetlania swojej reklamy nawet 5 milionów funtów rocznie, a umowa została podpisana na pięć lat.
Reklamowa ściana na Piccadilly Circus jest jedną z najbardziej znanych tego typu przestrzeni na świecie. Promują się na niej takie marki jak Coca-Cola, TDK, czy McDonald's, a w ciągu roku jest ona mijana przez ponad 56 milionów ludzi.
Dołącz do dyskusji: Hyundai zastąpił Sanyo na Piccadilly Circus (wideo)