Hyundai promuje swoje elektryczne modele jako samochody przyszłości dostępne już dziś (wideo)
Z początkiem lipca Hyundai Motor Poland rozpoczął promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym, m.in. KONA Electric, Neo i IONIQ. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, a za spot tv – Opus B.
Obecnie w ofercie Hyundaia dostępne są trzy modele o zerowej emisji dwutlenku węgla. To: KONA Electric - pierwszy w Europie subkompaktowy SUV-a z napędem elektrycznym o zasięgu do 449 km na jednym ładowaniu, IONIQ Electric dostępny również w wersji hybrydowej oraz hybrydowej z możliwością ładowania z zewnątrz oraz Nexo, samochód elektryczny z wodorowymi ogniwami paliwowymi, który aktualnie nie jest dostępny na polskim rynku ze względu na brak infrastruktury stacji wodorowych.
Polski importer wraz z początkiem lipca rozpoczął kampanię promującą wszystkie trzy modele. Zaplanowane działania reklamowe potrwają do końca sierpnia, a w kampanii wykorzystywane są spoty w wybranych stacjach tv, online oraz w kanałach social media.
Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Za przygotowanie spotu tv odpowiedzialna jest agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: Hyundai promuje swoje elektryczne modele jako samochody przyszłości dostępne już dziś (wideo)