Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu
Agencja Ogilvy & Mather od realizacji kampanii marki Alcotest rozpoczyna współpracę z firmą Hydrex, właścicielem „Domowego Laboratorium”, firmy specjalizującej się w produkcji testów domowego użytku.
Firma Hydrex produkuje testy domowego użytku m.in. do oznaczania poziomu cholesterolu i glukozy we krwi, wykrywających zakażenie bakterią Helicobacter pylori, testów ciążowych itp.
Współpracę zainicjuje zintegrowana kampania marki Alcotest. Promuje ona jednorazowe testy badające zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu. W ramach aktywności marki został powołany brand hero, SuperAlcotester. Pojawi się on w shopper marketingu, działaniach PR-owych oraz w mediach społecznościowych.
- Chcieliśmy nie tylko zbudować świadomość i rozpoznawalność samej marki w specyficznej kategorii produktowej, ale przede wszystkim dać jej szansę na nawiązanie prawdziwej i długofalowej relacji z konsumentami. Stąd postać SuperAlcotestera - superbohatera o dobrym sercu i dużych jajach - mówią autorzy konceptu, Tomasz Włodarczyk oraz Maks Granat, team kreatywny pracujący dla Hydrexu.
W najbliższej przyszłości Ogilvy & Mather będzie odpowiadać za zintegrowaną komunikację całego portfolio marki „Domowe Laboratorium”.
Agencja i firma nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu