SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hogai rusza z kampanią wizerunkową

Ruszyła kampania wizerunkowa marki Hogai – "Things to smile to". Misją marki jest budowanie inspirujących przestrzeni, które przynoszą radość życia. Pierwsza kolekcja Hogai zdecydowanie prezentuje manifest marki - przeciwstawia się dominacji szarości, beżu i monochromatycznych wnętrz.

Hogai proponuje wzornictwo inspirowane stylem memphis i bauhaus, ożywione energetycznymi kolorami. Produkty Hogai są zaprojektowane tak, by być bohaterem we wnętrzu, by definiować jego charakter.

Kampania wizerunkowa "Things to smile to" jest oparta o koncept, który mieści dwa aspekty – pokazuje intymność relacji ludzi z obiektami/meblami, z jakimi żyją na co dzień, ale też funkcje produktów – to jak ludzie ich używają, kiedy są sami.

- W Hogai szukaliśmy ekspresji w prostych, ale wyrazistych formach. Nasze produkty są reprezentacją osobowości, odwagi i charakteru kreatywnych i estetycznie świadomych ludzi, dla których powstały. Hogai jest dla ludzi, którzy nie boją się koloru – w kolorze jest życie. Chcemy, aby nasze produkty cieszyły, pozwalały wyrażać siebie i chcemy by robiły wrażenie. Nasza pierwsza kampania zaprasza konsumenta do kolorowego, interesującego estetycznie świata Hogai, w którym bohaterowie wyrażają bez skrępowania – to kim są. – mówi Patrycja Bruź-Soniewicka CEO & creative director Hogai.

Strategia i koncept kreatywny został opracowany przy współpracy Hogai z Mateuszem Wójcikiem. Za egzekucję kreatywną odpowiada Charlotte Tomaszewska. Projekty graficzne przygotował Adam Kieres. Zdjęcia wykonała Kasia Bielska. Stylizacje przygotowała Charlotte Tomaszewska oraz Ula Żelaznowska.  Za produkcję odpowiada Hogai.

Kampania będzie emitowana w digitalu, w kampanii display oraz w social mediach i kanałach własnych Hogai.

W portfolio marki znajdują się stojące lustra, z głębokimi przestrzennymi ramami, w 11 wariantach kolorystycznych. Oprócz luster w ofercie Hogai są również wesołe półki i graficzne minimalistyczne stołki, stoliki kawowe, wieszaki oraz tekstylia.

Wszystkie produkty Hogai są zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce. Są dostępne w sklepie internetowym marki.

Dołącz do dyskusji: Hogai rusza z kampanią wizerunkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl