Hebe nowym klientem V&P
Agencja marketingu konwersji V&P wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL sieci drogerii Hebe (Grupa Jeronimo Martins).
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Hebe i wzmocnienie emocjonalnej więzi klienta z siecią. Projekt prowadzi Monika Jóskowiak, account group head, która koordynuje prace działu kreacji i strategii.
Agencja V&P ma na swoim koncie kilka kampanii zrealizowanych dla podmiotów z branży retail, takich jak Pepco, Mexpress, TXM, Cermag (dziś MO) czy Duży Ben.
Sprzedaż sieci Hebe w pierwszym kwartale 2019 r. osiągnęła wartość 56 mln euro, co stanowi wzrost o 23,3 proc. Na koniec pierwszego kwartału 2019 sieć drogerii Hebe miała w Polsce 238 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Hebe nowym klientem V&P