Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK
Agencje Havas Engage, dsk oraz konsorcjum agencji Euvic Media i Grupy Eskadra wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego.

Z przetargu NASK odpadły agencje S4 i Tarraya. Do współpracy wybrano agencje Havas Engage, dsk i konsorcjum Euvic Media z Grupą Eskadra.
Agencje te będą pracować dla NASK przez dwa lata, na podstawie umów ramowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 5 mln zł.
Będą w tym okresie odpowiadać m.in. za kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych, webinarów i stron internetowych oraz za współpracę z influencerami.
W maju br. NASK rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową - do współpracy wybrał agencje Mastermind Media i Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK