Hand Made z nowym logo, „together” w nazwie i spółką interaktywną
Agencja reklamowa Hand Made odświeżyła swoją identyfikację wizualną, a do nazwy wprowadziła człon „together”. Zmiany mają lepiej odzwierciedlać organizację pracy w firmie, która w najbliższym czasie wyodrębni spółkę do realizacji zleceń interaktywnych.
Wprowadzenie słowa „together” do nazwy agencji Hand Made i związane z tym odświeżenie jej identyfikacji wizualnej ma podkreślać, że w firmie nie ma klasycznej struktury hierarchicznej, tylko działają zespoły tworzone do poszczególnych projektów i klientów. Agencja wdraża jednocześnie nowe procedury mające usprawnić jakość obsługi. – W ubiegłym roku naszym celem była organizacja wewnętrzna firmy, a rok bieżący poświęcimy na usprawnienie komunikacji i efektywności współpracy z klientem – opisuje Artur Lalewicz, współwłaściciel agencji odpowiedzialny za ten zakres działań.
W najbliższym czasie w strukturach Hand Made zostanie wyodrębniona spółka do realizacji zleceń interaktywnych. Agencja planuje również rozwój działu strategicznego i znaczące poszerzenie usług z zakresu BTL.
Dołącz do dyskusji: Hand Made z nowym logo, „together” w nazwie i spółką interaktywną