HalfPrice pierwszy raz reklamuje się w telewizji. Twarzą Julia Kamińska
Marka HalfPrice ruszyła z ogólnopolską, świąteczną kampanią, kórej twarzą została aktorka Julia Kamińska. Po raz pierwszy reklama marki pojawi się także w telewizji. Za strategię i planowanie kampanii oraz za zakup mediów w TV, VOD oraz kinie odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One). Działania w zakresie online, radio, prasa, OOH oraz DOOH realizowane są przez HalfPrice.
Główna bohaterka kampanii i spotu reklamowego, w której rolę wciela się Julia Kamińska, zaprasza na świąteczną ucztę, podczas której nie może zabraknąć obdarowywania bliskich prezentami.
Kampania obejmuje media offline: kino (on-screen i off-screen), outdoor w ośmiu głównych aglomeracjach (citylighty, reklam na komunikacji miejskiej, mural w Gdańsku oraz plakaty w SKM w Trójmieście), ekrany digital w kolejach regionalnych w całej Polsce oraz w warszawskich tramwajach, prasę, radio oraz działania w mediach online z wykorzystaniem formatów wideo m.in. na YouTube oraz na portalach internetowych.
Realizowana jest także kampania wspierająca traffic i brand awarness w Google oraz na platformach Meta. W zakresie świątecznych aktywacji są również działania influencer marketingowe, wspierające user generated content oraz współpraca z planerem połączeń miejskich Jakdojadę.
Po raz pierwszy reklama HalfPrice trafiła też do telewizji. Budującą świadomość sieci sklepów i oferty kampanię telewizyjną będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Spoty dostępne są w wersji 30 -sek. i 15 -sek.
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów w telewizji, VOD oraz w kinie odpowiada agencja Value Media. W zakresie strategii i zakupu mediów online, radio, OOH oraz ekranów digital działania zrealizowane są in-house przez klienta. Kampania świąteczna HalfPrice potrwa do końca grudnia.
Dołącz do dyskusji: HalfPrice pierwszy raz reklamuje się w telewizji. Twarzą Julia Kamińska